Domov2019-09-03T13:21:55+00:00
Prejst na trening

fitness

Prejst na trening

fitness

Prejst na trening

fitness

V Maximus Gyme sa venujeme realizácii funkčných skupinových tréningov, individuálnych tréningov pod vedením kvalifikovaných kondičných trénerov, prípadne môžeš priestory Maximus Gymu využívať na svoj tréning – nech robíš akýkoľvek šport, alebo si chceš jednoducho len sám zacvičiť.

Rozpis tréningov

(potiahni prstom do ľava pri mobiloch)

Pondelok Utorok Streda Štvrtok Piatok Nedeľa
Funkčný tréning: 16:30-17:30 Tabata: 7:30-8:30 Funkčný tréning: 16:30-17:30 Funkčný tréning: 7:30-8:30 Funkčný tréning: 16:30-17:30 Funkčný tréning: 19:00-20:00
Začiatočnící: 17:45-18:45 Tabata: 16:30-17:30 Začiatočnící: 17:45-18:45 Tabata: 16:30-17:30 Začiatočnící: 17:45-18:45 Open Gym Zóna: 19:00-20:00
Funkčný tréning: 19:00-20:00 Začiatočnící: 17:45-18:45 Funkčný tréning: 19:00-20:00 Začiatočnící: 17:45-18:45 Funkčný tréning: 19:00-20:00
Open Gym Zóna: 8:00-12:00 / 15:00-20:00 Funkčný tréning: 19:00-20:00 Open Gym Zóna: 8:00-12:00 / 15:00-20:00 Funkčný tréning: 19:00-20:00 Open Gym Zóna: 8:00-12:00 / 15:00-20:00
Open Gym Zóna: 8:00-12:00 / 15:00-20:00 Open Gym Zóna: 8:00-12:00 / 15:00-20:00

(Benefičné agličáky – video pozvánka)

Popis tréningov

Čo záhŕňajú jednotlivé tréningy (rozklikni)

Na skupinových funkčných tréningoch rozvíjame všetky pohybové schopnosti a to silu, rýchlosť, vytrvalosť, koordináciu, obratnosť,  ohybnosť v rôznych energetických krytiach. Využívame prvky zo vzpierania, gymnastiky, atletiky, tréningu s vlastným telom pracujeme s rôznym náradím a náčiním ako sú medicinbaly, kettlebely, olympíjske osky, plyoboxy, hrazdy, kruhy, laná, bremená a iné.

Na tréningoch pre začiatočníkov sa venujeme základným cvikom s vlastným telom. Primárnym cieľom je naučiť  klientov správne vykonávať  pohybové vzory ako sú drepy, kľuky, výpady, výdrže, podpory, tlaky, visy, iné,  a následne ich aplikovať v tréningu. Tréningy pre začiatočníkov sú určené širokej verejnosti  bez rozdielu veku, výkonnosti, hmotnosti.

TABATA je dynamické intervalové cvičenie pri ktorom sa strieda interval zaťaženia a interval odpočinku v pomere 2:1. Teda 20 sec. cvičíš/ 10 sec. oddychuješ a to celé zopakuješ 8 krát. TABATA je výborným prostriedkom na redukciu podkožného tuku a tak isto ako prostriedok na zvyšovanie všeobecnej kondície.  Výhodou TABATA tréningu je zvýšenie aktivity metabolizmu, čo ma priaznivé účinky pri redukcii hmotnosti.

Je to priestor pre Vás, kedy si takmer počas celého dňa v uvedených otváracích hodinách môžete prísť nerušene odmakať akýkoľvek svoj tréning, mimo skupinových lekcií, pričom všetko náčinie a náradie pristoroch gymu môžeš k nemu využiť.

Tréneri MaximusGym

Pozrieť o tréneroch
Fitness

Akcie

Tréning pre teba zadarmo

Vezmi cvičiť niekoho kto u nás ešte nebol a ty trénuješ zadarmo. Stačí nám túto informáciu oznámiť v gyme.

Pozrieť rozpis tréningov
Fitness

(livestream)SOCIÁLNE SIETE
PRIAMO NA WEBE

Prejsť na live stream správy

Galéria Gymu

0členov
MaximusGym komunita
Zážitok
Zábava
Zdravie
Sila
Fitness